Пошуковий запит: (<.>A=Мисечко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Мисечко А. І. Українська Гельсінська Спілка – засіб боротьби за права людини в Україні [Електронний ресурс] / А. І. Мисечко, С. Р. Захарія // Історичний архів. - 2013. - Вип. 10. - С. 67-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ians_2013_10_11
|
2. |
Мисечко А. І. З історії написання та популяризації пісні "Реве та стогне Дніпр широкий" [Електронний ресурс] / А. І. Мисечко // Чорноморський літопис. - 2012. - Вип. 6. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chl_2012_6_7
|
3. |
Мисечко А. І. Про відносини української громадськості Одеси та влади наприкінці XIX — на початку XX ст. [Електронний ресурс] / А. І. Мисечко // Інтелігенція і влада. Серія : Історія. - 2003. - Вип. 1. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iiv_2003_1_8
|
4. |
Бачинська О. А. Гончарук Г. І. Вибір одеських політехніків [Електронний ресурс] / О. А. Бачинська, А. І. Мисечко // Інтелігенція і влада. Серія : Історія. - 2007. - Вип. 9. - С. 325-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iiv_2007_9_37
|
5. |
Мисечко А. І. Про демократичні традиції українського народу (на прикладі Одеси ХІХ – початку ХХ ст.) [Електронний ресурс] / А. І. Мисечко // Інтелігенція і влада. Серія : Історія. - 2012. - Вип. 27. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iiv_2012_27_6
|
6. |
Мисечко А. І. Увічнення та вшанування пам’яті про Т. Г. Шевченка одеситами в ХІХ — початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / А. І. Мисечко // Інтелігенція і влада. Серія : Історія. - 2014. - Вип. 30. - С. 35-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iiv_2014_30_5
|
7. |
Гончарук Т. Проблематика українського козацтва у колекціях краєзнавця Тараса Івановича Максим’юка [Електронний ресурс] / Т. Гончарук, А. Мисечко // Чорноморська минувшина. - 2013. - Вип. 8. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chormyn_2013_8_15
|
8. |
Мисечко А. І. Віталій Боровик в українському національному русі: "одеський слід" [Електронний ресурс] / А. І. Мисечко, В. М. Хмарський // Записки історичного факультету. - 2009. - Вип. 20. - С. 141 - 158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zif_2009_20_13
|
9. |
Гоян В. В. Аудіовізуальні аспекти творчості журналіста інформайно-розважальної телепрограми [Електронний ресурс] / В. В. Гоян, А. О. Мисечко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_15 Проаналізовано творчі та виробничі складники професійної діяльності телевізійного репортера в інформаційних телепрограмах, аудіовізуальні аспекти творчості, специфіку роботи в кадрі та поза кадром (у динаміці від 1990-х рр. до сьогодення), ефективність персоніфікованого методу подачі інформації в теленовинах, продуктивність діалогу "журналіст - глядач".
|
10. |
Мисечко А. Взаємозв’язки Одеської і Галицької "Просвіт” [Електронний ресурс] / А. Мисечко // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність. - 2010. - Вип. 19. - С. 540-543. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uks_2010_19_75
|
11. |
Мисечко А. І. До взаємостосунків української та єврейської громади в Одесі в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / А. І. Мисечко // Записки історичного факультету. - 2013. - Вип. 24. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zif_2013_24_10
|
12. |
Мисечко А. І. В. В. Ковальов як художник і громадський діяч. Його спогади про Т. Г. Шевченка (до 150-річчя від перенесення домовини Т. Г. Шевченка в Україну) [Електронний ресурс] / А. І. Мисечко // Інтелігенція і влада. Серія : Історія. - 2016. - Вип. 34. - С. 185-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iiv_2016_34_16
|
13. |
Мисечко А. І. Українська видавнича спадщина в Одесі: ще один крок у науковому дослідженні [Електронний ресурс] / А. І. Мисечко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Бібліотекознавство, бібліографознавство, книгознавство. - 2012. - Т. 17, Вип. 1. - С. 235-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_bbk_2012_17_1_15
|
14. |
Мисечко А. Олександр Болдирєв як історик-новатор [Електронний ресурс] / А. Мисечко, Т. Мисечко // Чорноморська минувшина. - 2014. - Вип. 9. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chormyn_2014_9_11
|
15. |
Пономаренко Л. Г. Підготовка телевізійних програм розважальної тематики як складова онлайн-навчання [Електронний ресурс] / Л. Г. Пономаренко, А. О. Мисечко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 4. - С. 129-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_4_20 Мета дослідження - з'ясувати, які види розважальних телепрограм можливо проводити в умовах онлайн-навчання, а також запропонувати практичні кейси телевізійних програм розважальної тематики із виявленими особливостями їх проведення на онлайн-заняттях. У роботі використано такі загальнонаукові методи, як: аналіз літератури з досліджуваного питання, порівняльний аналіз наукових здобутків учених між собою та в зіставленні з думками журналістів-практиків, опис телепрограми, її правил та учасників у межах практичних кейсів, узагальнення особливостей проведення розважальних телепрограм в умовах навчального процесу, що проходить в онлайн-форматі. Під час використання практичних кейсів щодо телевізійних програм розважальної тематики активно застосовувався метод проблемного навчання, зокрема метод рольової гри та метод симуляції, які допомагають студентам-учасникам відтворити реальну телепрограму розважальної тематики з усіма дійовими особами. У межах підготовки телевізійних програм розважальної тематики в умовах онлайн-навчання розроблено практичні кейси трьох видів програм: ток-шоу "Без ілюзії та обману", розважальна програма з елементами сторітелінгу "Що було далі?" та інтелектуальна програма "Найрозумніший студент". За допомогою застосування методів рольової гри та симуляції з'ясовано такі особливості їх проведення на заняттях в онлайн-форматі: ток-шоу "Без ілюзії та обману" і студентам складно вживатися у роль гостей, якщо вони далекі від їх власного досвіду; потрібна грунтовна підготовка експертів, які мають добре володіти фактичною інформацією; значною мірою успіх гри залежить від майстерності ведучого; у розважальній телевізійній програмі з елементами сторітелінгу "Що було далі?" основний успіх залежить від майстерності оповідачів-учасників програми, які мають добре володіти голосом, чудово інтонувати, знати композицію оповіді й витримувати її, створювати інтригу й тримати її до певного моменту; в інтелектуальній програмі "Найрозумніший студент" ведучий має добре продумати запитання та вміло керувати процесом і підштовхувати до правильної відповіді, апелювати до логічного мислення та асоціативних зв'язків. Найбільш успішною програмою розважальної тематики, яку було використано як складову онлайн-навчання, був проєкт з елементами сторітелінгу "Що було далі?" Одна із запорук успішності цього проєкту - учасники-студенти були знайомі впродовж тривалого часу, дехто навіть знав історії з дитинства одногрупників. Водночас гра була дуже корисна для кожного учасника, бо кожен студент вчився змістовно, цікаво й зрозуміло розповідати. В умовах онлайн-заняття посилюється вимога до дикції, сили голосу, інтонації, оскільки технічні засоби сприяють спотворенню звуку. Розроблено практичні кейси телевізійних програм розважальної тематики, які можуть бути використані як під час викладання навчальних дисциплін "Спецкурс на розважальну тематику", так і підготовки телевізійних програм розважальної тематики.
|